Όλα δείχνουν πως τα καλλυντικά είναι πολύ ψηλά στην λίστα όσων σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν τις εκπτώσεις της “Λευκής Νύκτας”
Δυο ημέρες πριν την “Λευκή Νύκτα” που διοργανώνει την Παρασκευή 19 Αυγούστου ο Εμπορικός Σύλλογος Σπάρτης, και στις συζητήσεις που έχουν αρχίσει να …..”φουντώνουν”, μου έκανε εντύπωση ότι το πρώτο πράγμα που έχει στο μυαλό του ο γυναικόκοσμος είναι τα …….ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ! Μπήκα, λοιπόν, στο “Beautycom Αποστολάκος” και διαπίστωσα ότι είναι έτοιμοι να υποδεχθούν τα κορίτσια όλων των ηλικιών [που σημειωτέον ότι χάρη στο Διαδίκτυο είναι πολύ “διαβασμένα”]….με προτάσεις αλλά κυρίως με πραγματικές ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ που ξεκινούν από το 25% και αγγίζουν και το 60%!
Από το Shopping Therapy έως το ……. Shopping Mania….. λεπτή…….πολύ λεπτή η γραμμή που τα διαχωρίζει!
Τα κορίτσια της επιχείρησης μου τόνισαν πρώτα πρώτα ότι προτείνουν στις πελάτισσές τους την “απόλυτη εμπειρία μακιγιάζ”….. Καλλυντικά που έρχονται από Μιλάνο….είναι το αγαπημένο brand των Ιταλίδων …….είναι από όλες τις απόψεις Ο,ΤΙ ΠΙΟ FRESH…..και το “Beautycom” είναι το μόνο σημείο που μπορείτε να τα βρείτε….. Ο λόγος για τα “Diego dalla Palma – Milano”
Πρόκειται για καλλυντικά με “φιλοσοφία” που προφανώς εκμεταλλεύονται το Ιταλικό γούστο που έχει να κάνει με το χρώμα, τις γραμμές και τη φινέτσα…..όμως τα “Diego dalla Palma” ενσαρκώνουν [και το δηλώνουν μάλιστα] την έννοια της ……δημοκρατικής, προσιτής σε όλες τις γυναίκες πολυτέλειας
Ίσως το μεγαλύτερο best seller της εταιρείας είναι η μάσκαρα του brand. Τα κορίτσια μου εξηγούσαν ότι αναζητώντας τα “Diego dalla Palma” η μάσκαρα, όντας το καλλυντικό που έχει εκτινάξει τόσο την εταιρεία, είναι το πρώτο πράγμα που βρίσκεις σε σχέση το brand [συνδυασμός ποιότητας, ανθεκτικότητας και φυσικά…… design]
Ποιο είναι το απόλυτο απόκτημα [ή και δώρο] για τους κυρίους; Μια τέτοια πρακτική [και σαφώς οικονομική] κασετίνα. Το brand “Armani” είναι ……εγγύηση, μπορείτε ωστόσο να δοκιμάσετε και άλλα brands που συν-ταιριάζουν σε ανάλογες συσκευασίες κολώνια, με αποσμητικό και after shave
Σε πολύ καλές τιμές θα μπορέσετε επίσης να βρείτε ιδιαίτερα προϊόντα όπως αυτό το κορυφαίο scrub [ότι πρέπει για καθαρισμό της επιδερμίδας μετά τις διακοπές]
Έχοντας στο μυαλό μου μια φίλη που βάφει τα νύχια της στις πιο απίθανες αποχρώσεις, ομολογώ πως με εντυπωσίασε η χρωματική παλέτα αυτών των βερνικιών! Μιλάμε για ποικιλία σχεδόν…… ασύλληπτη! Βερνίκια ημιμόνιμου σε ότι χρώμα πάει ο νους σας……
Κλείσιμο φυσικά με τον ….. βασιλιά των Καλλυντικών. Τα αρώματα. Επιλογή ιδιαίτερη από ένα οίκο με τεράστια παράδοση στο είδος…. την Lancome…. που συντηρεί και επεκτείνει τον ΜΥΘΟ του La Vie est Belle ….με νέες, ιδιαίτερες παραλλαγές που βγαίνουν σε συλλεκτικές συσκευασίες και σε περιορισμένο αριθμό….. Πραγματικά ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ! Για όσες λατρεύουν τα σπάνια και φίνα αρώματα!
Ευχαριστώ για την ενημέρωση τους ανθρώπους του BEAUTYCOM / ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ [Κωνσταντίνου Παλαιολόγου 86 – δίπλα στα γραφεία του Σαϊνοπουλείου και το Ministry – τηλέφωνο: 27310 82380]. Σημειώνω το πόσο σημαντικό είναι να στηρίζουμε τις τοπικές επιχειρήσεις και να μην υποκύπτουμε στην ευκολία [αλλά και το απρόσωπο] των διαδικτυακών αγορών.
Κείμενο & φωτογραφίες: Πάνος Α. Παπαδολιάς
Σαν γυναίκα και εγώ, συμφωνώ με το “Shopping therapy”, αλλά δεν διαφωνώ καθόλου με το “Shopping Mania”.
Όμως η γυναίκα, όχι μόνο γεννιέται (όπως λέγεται) αλλά και γίνεται, έχοντας τη δυνατότητα να αλλάξει την εμφάνισή της, ανά πάσα στιγμή έχοντας στη διάθεσή της όλα αυτά τα προϊόντα που έχει τη δυνατότητα να προμηθευτεί σε καταστήματα ακόμα και της Επαρχίας που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από “τα των Αθηνών”.
ΠΌΣΑ ΌΜΩΣ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΜΆΘΕΙΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΊΖΕΙΣ, ΜΈΣΑ ΑΠΟ ΈΝΑ ΤΈΤΟΙΟ ΚΕΊΜΕΝΟ!!!!!
Εγώ προσωπικά δεν γνώριζα περί “Diego Dalla Palma”. Δείχνει να είναι μία αξιόλογη μάρκα!!!